کد خبر: 222898

دیدار تاریخی ملکه الیزابت از آلمان در سال ۱۹۶۵ + عکس

به علت جنگ جهانی دوم بسیاری از رهبران کشورهای غربی تا چند سال حاضر به انجام سفر رسمی به آلمان نبودند.

ملکه بریتانیا برای اولین بار پس از جنگ جهانی دوم(پس از سفر روسای جمهور فرانسه و آمریکا) به آلمان سفر کرد. 

در این سفر که دولت فدرال تحت صدراعظمی لودویگ ارهارد هدایت می‌شد، تمام اعضای کابینه به نشانه آشتی پس از جنگ در فرودگاه به استقبال ملکه جوان رفتند.